TWÓJ PUNKT W DRODZE DO CELU!

Klub Active Point Fit & Gym oferuję różnego typu zajęcia grupowe:

·  DEEP WORK – to nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, atletyczny, prosty i wyróżniający się na tle innych znanych programów. Energetyczny trening oparty na pięciu elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program deepWORK™ bazujący na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe – kompleksowy trening funkcjonalny.
Zanim trening się rozpocznie dajemy sobie moment na wyłączenie się – ze wszystkiego, co nas zajmuje w życiu codziennym. Początek treningu to spokojna, łatwa, funkcjonalna rozgrzewka.

Będziemy wykonywać różne sekwencje, tak żeby tylko pobudzić mięśnie, wydłużyć je, rozgrzać kończyny i stawy.
Główną część lekcji stanowią przyspieszenia, dynamiczne kombinacje ćwiczeń. Dochodzisz wtedy do momentu, kiedy myślisz, że jesteś już zbyt zmęczony… Ale ten koncept treningowy uzmysławia ci, że jesteś w stanie pójść dalej niż kiedykolwiek Ci się wydawało.

Deep Work jest dla KAŻDEGO. Zajęcia bez choreografii i z możliwością wyboru odpowiedniej dla siebie wersji danego ćwiczenia.

·  VINYASA YOGA to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia.

Podstawą Vinyasa Yogi jest połączenie ruchu z oddechem i praca nad uważnością. Dzięki tej integracji funkcji umysłu, ciała i oddechu w tym samym czasie, uwalniamy się od napięć. Praktyka asan realizowana jest w płynnych sekwencjach z precyzyjnym modelowaniem oddechu. Oddychamy przez nos.

Zajęcia przeznaczone są dla każdego bez względu na wiek i kondycję fizyczną. Jeśli kiedykolwiek myślałaś o rozpoczęciu praktyki jogi, poszukujesz lepszej jakości życia, pragniesz być szczęśliwy, nie zastanawiaj się dłużej joga czeka na ciebie.

Uczymy się kluczowych umiejętności pracy z ciałem czyli: 1.Stabilności i równowagi, 2.Rozluźnienia, wolności od napięcia, 3.Synchronizacji oddechu z ruchem.

Ćwiczenia są łatwe, ich celem jest obudzenie świadomości ciała, poprawa samopoczucia. Na lekcji nauczysz się korygować postawę ciała, poznasz podstawowe pozycje (asany). Każde zajęcia kończymy długim relaksem w pozycji savasana (martwe ciało).

Co zyskasz praktykując Vinyasa Yogę?

Dla umysłu:
• redukuje poziom stresu
• głęboko odpręża i wycisza
• przeciwdziała depresji
• buduje stabilność emocjonalną
• poprawia jakość snu
• poprawia koncentrację
• dodaje pozytywnej energii
• uczy akceptacji siebie tu i teraz

Dla ciała:
• zapobiega / przeciwdziała bólom kręgosłupa
• wzmacnia i uelastycznia ciało
• buduje szczupłą, harmonijną sylwetkę
• koryguje drobne wady postawy
• dotlenia i oczyszcza organizm
• pomaga zredukować wagę
• minimalizuje objawy menopauzy i miesiączki
• przygotowuje ciało do ciąży i porodu

·  BODY BALL Są to ćwiczenia z piłką o średnicy 55 – 65 cm. Ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych.

Poprzez szukanie balansu w czasie wykonywania ćwiczeń wzmacniają się mięśnie posturalne (odpowiedzialne są za utrzymanie prawidłowej postawy). Na zajęciach wykonuje się ćwiczenia wzmacniające oraz relaksująco – rozciągające.

Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

·  TRENING FUNKCJONALNY Zaplanowany ciąg ćwiczeń, od izolowanych do globalnych, obejmujący ruch we wszystkich płaszczyznach.

Polega na złożonych ćwiczeniach wielostawowych, angażujących jednocześnie wiele partii mięśni.

Trening funkcjonalny, można uznać za trening kompletny – działa na Twój organizm na kilku elementach – pozwoli Ci się solidnie zmęczyć, ale też poprawi kondycję, wytrzymałość angażując do pracy bardzo dużo partie ciała.

Pozwoli Ci odkryć partie mięśniowe, o których nie miałaś wcześniej pojęcia :)

Ćwiczenia obowiązkowe dla kobiet szukających wyzwań, które dają olbrzymią satysfakcję z dobrze wykonanej pracy.

Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

·  TABATA W Tabacie ważne jest, by ćwiczenia, które zmuszają Twój organizm do wysiłku i palenia tkanki tłuszczowej, przeplatać krótkimi przerwami.

Istota tego treningu sprowadza się do 3 prostych punktów:

w ciągu 20 sekund wykonuje się maksymalna ilość powtórzeń danego ćwiczenia,
następnie 10 sekund odpoczynku
każdą serię powtarza się 8 razy. Zajęcia zakończone ćwiczeniami wzmacniającymi mięśnie brzucha.
Tabata to bardzo dobra alternatywa dla ludzi, którzy walczą ze zbędnymi kilogramami. Warto też urozmaicić swój plan treningowy w taki rodzaj ćwiczeń by przełamać monotonię.

·  AEROBOX To swego rodzaju omnibus wśród zajęć aerobiku co zresztą ma swój rodowód w sztukach walki z których czerpie. Dodając do tego kontrolę oddechu i koncentrację uzyskujemy jeszcze kolejny walor w postaci elementów relaksacji i kształtowania silnego umysłu.

W taki oto sposób w trakcie godzinnych zajęć możesz się poczuć się jak uczeń samego mistrza Bruce Lee. Fundamentem zajęć jest budowanie bezpiecznego i efektywnego treningu poprzez połączenie siły, gibkości i elastyczności.

Układ zajęć nie odbiega zasadniczo od innych rodzajów treningu, składając się z trzech podstawowych bloków: rozgrzewki, części głównej i stretchingu.

Zajęcia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

· TBC – Olbrzymią zaletą treningu TBC jest kompleksowy rozwój wszystkich części ciała (ręce, klatka piersiowa, brzuch, grzbiet, pośladki, uda ).

Część główną poprzedza intensywna rozgrzewka, często z wykorzystaniem stepu.

Ćwiczenia wykonuje się z obciążeniami z wykorzystaniem różnych przyborów (ciężarki, gumy, piłki ).

Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem. Zajęcia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

·  KALISTENIKA aktywność fizyczna polegająca na treningu siłowym opartym o ćwiczenia z wykorzystaniem własnej masy ciała, takie jak np. „pompki”, „mostki”, „brzuszki”. Kalistenika ma pozytywny wpływ na układ krwionośny człowieka oraz kształtuje mięśnie, równowagę, zwinność i koordynację.

·  ABS WORKOUT ćwiczenia na brzuch to program treningowy dla tych, którzy chcą popracować nad wyglądem i wzmocnieniem mięśni brzucha, ale nie mogą poświęcić wiele czasu na aktywność fizyczną. Zajęcia te trwają tylko 30 minut i prowadzone są w strefie funkcjonalnej z trenerem na siłowni. Proponujemy wcześniej zrobić rozgrzewkę

·  TRENING W PODWIESZENIU to system ćwiczeń, które wykorzystuje własne obciążenie, czyli wagę ciała osoby ćwiczącej, grawitację oraz specjalny system lin, tak zwany TRX.

·  PŁASKI BRZUCH To unikalny rodzaj zajęć, łączący plan treningowy oraz zestaw ćwiczeń tak, by wymodelować płaski i atrakcyjny brzuch. Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha.

Zajęcia składają się z części wstępnej – cardio, która ma na celu podniesienie tętna, a tym samym spalaniu tkanki tłuszczowej.

Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha oraz grzbietu wykonywane seriami.

Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem.

·  BODY SHAPE Ćwiczenia o umiarkowanej intensywności, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. W czasie zajęć wykorzystuje się takie przybory jak stepy i ciężarki.

Niezbyt szybkie tempo sprzyja koncentracji na technice i dokładności wykonywanych ćwiczeń. To idealny rodzaj ćwiczeń, dla osób poszukujących kompletnego, ale nie morderczego treningu.

Dzięki zajęciom Body Shape poznasz dokładnie techniki ćwiczeń, zadbasz o wzmocnienie i rozwój wszystkich partii mięśniowych, nauczysz się również podstawowych kroków na Stepie oraz zaznajomisz z elementami Aerobiku.

Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

·  CORE & PUMP Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe z użyciem specjalnej sztangi. Niezwykle efektywny sposób na kształtowanie sylwetki poprzez pracę z obciążeniem dostosowanym do indywidualnych możliwości ćwiczącego. Dodatkowo zajęcia wzbogacone są ćwiczeniami mięśni głębokich lub treningiem stabilności ogólnej, wzmacniają gorset mięśniowy tułowia, czyli te partie mięśni, które kontrolują wszystkie ruchy człowieka. Systematyczne wzmacnianie ćwiczeniami core stability wspomoże rehabilitację, zwiększy siłę i poprawi sprawność ruchową.

·  BRZUCH, POŚLADKI, UDA Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała: mięśni brzucha, ud i pośladków. Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, prowadzone w umiarkowanym tempie.

Trening jest odpowiednio zbilansowany, dzięki czemu łączy zestawy ćwiczeń, które nie tylko pomagają pozbyć się tkanki tłuszczowej, ale zadbają też o atrakcyjny wygląd brzucha, ud i pośladków.

Te zajęcia są idealne, jeżeli chcesz się pozbyć niechcianych fałdek, boczków, marzysz o smukłych udach, płaskim brzuchu oraz jędrnych i atrakcyjnych pośladkach.

Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

·  TBC & PUMP Zajęcia TBC spalają tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję fizyczną, wzmacniają i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe z użyciem specjalnej sztangi. Niezwykle efektywny sposób na kształtowanie sylwetki poprzez pracę z obciążeniem dostosowanym do indywidualnych możliwości ćwiczącego. Doskonała alternatywa dla treningu siłowego. Zaleca się, aby osoby uczestniczące w zajęciach po raz pierwszy zgłosiły się do instruktora prowadzącego w celu dobrania odpowiedniego obciążenia.

·  STRETCH & MOBILITY Zajęcia poświęcone rozciąganiu wszystkich partii mięśniowych, prowadzona przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Dzięki regularnemu rozciąganiu ciało staje się bardziej elastyczne i przygotowane do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Stretching wspaniale likwiduje przykurcze mięśniowe, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy czy treningiem siłowym. Zajęcia dla wszystkich.Podczas zajęć mobility wykonuje się m.in. ćwiczenia rozciągające tzw. stretching. Tego typu trening pozwala przygotować narząd ruchu na wysiłek działając na takie tkanki jak więzadła, powierzchnie stawowe czy ścięgna. Pomaga też wzmocnić je i przywrócić w nich stan fizjologii. Wyróżnia się trzy rodzaje ćwiczeń rozciągających:

·  CARDIO & PUMP Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe z użyciem specjalnej sztangi. Niezwykle efektywny sposób na kształtowanie sylwetki poprzez pracę z obciążeniem dostosowanym do indywidualnych możliwości ćwiczącego. Dodatkowo zajęcia wzbogacone są o element ćwiczeń cardio (spalających ). Doskonała alternatywa dla treningu siłowego. Zaleca się, aby osoby uczestniczące w zajęciach po raz pierwszy zgłosiły się do instruktora prowadzącego w celu dobrania odpowiedniego obciążenia.

·  TBC CIRCUIT TRAINING Jest treningiem obwodowym lub stacyjnym. Jest to zestaw ćwiczeń ogólnorozwojowych, które pomagają nie tylko wzmocnić organizm, ale także zdecydowanie poprawić kondycję i osiągnąć wysportowaną sylwetkę. Łączy naprzemiennie ćwiczenia cardio (wzmacnia układ sercowo-­naczyniowy i redukuje tkankę tłuszczową) z ćwiczeniami wzmacniającymi (kształtującymi i ujędrniającymi sylwetkę), do których można zastosować różnego rodzaju sprzęt oraz przybory. Trening kierowany jest do osób zarówno początkujących jak i zaawansowanych.

Dlaczego warto nas odwiedzić?

Zajęcia dla każdego!

W naszej bogatej ofercie zajęć każdy znajdzie coś dla siebie.

Bardzo łatwy dojazd

Klub mieści się na ulicy Edukacji, w budynku Stadionu Miejskiego

Wyposażona siłownia

Siłownia spełni wymagania nawet najbardziej wymagających użytkowników

Fit Posiłki na miejscu

Na miejscu możesz zjeść dietetyczny posiłek, przygotowany dla Twoich potrzeb

Najlepsza kadra instruktorska

Zatrudniamy pełnych energii i entuzjazmu, profesjonalnych trenerów

Pierwsza wizyta GRATIS →      Zobacz grafik zajęć

nasz fitness klub wspiera OK Systembenefit-system